piątek, 1 czerwca 2012

Zayn Malik . ♥

Siemka , to znowu Majka . ♥ Ostatnio padło kilka niemiłych słów na temat Zayna . Np. to , że "JEST GEJEM" . - To nie prawda . ! Mówią , że dlatego , że chłopacy z 1D się przytulają , a czasami gdy poniosą ich emocje cmokną się czy coś , to są od razu GEJAMI . - Wcale nie , oni są ze sobą tylko zżyci . ; O Więc najpierw się ludzie dowiedzcie o nich prawdy , a dopiero później mówcie . Kocham One Direction , i dlatego będę ich bronić , ze względu na wszystko . Niedługo wstawię o nich notkę , więc czekajcie i bądźcie cierpliwi . ; ) 




A tutaj ode mnie macie kilka zdań , o chłopakach z 1D , i które oni sami powiedzieli . XD :


Zayn:Mama Harry'ego jest bardzo miłą kobietą. Niall:No, jest gorąca.


Zayn: Halo? Lou: (udający głos dziewczyński) O MÓJ BOŻE ZAYN JESTEM TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ FANKĄ ! Zayn: Cześć Louis.


Zayn'a ciężko wyciągnąć z łazienki, bo układa sobie włosy.


Zayn:Liam przewrócił mój kajak, gdy byliśmy w jęziorze i zapomniał, że ja nie potrafię pływać, co nie było zabawne. Louis: *Śmiech*.


Harry wygolił 'H' na nodze Zayna, gdy ten spał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz